برگشته فاطیه خندون

سولام شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے خوفین؟ بهله بهله من خوفم در نبود من چیکارا کردی؟ چیکارا نکردین؟ کی عروس شد کی دوماد شد شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

اقا به خاطره این یه مدت که نبودم ببخشید اخه کمی افسرده شده بودم  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے دیگه گفتم نیام عقده هامو رو سرتون خالی کنم

 از رضا خبر اوردم شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے چه پررویه اقا بعد از اون حرفایی که به دوکسم زده اومده میگه

هنوزم غزالو دوکس دارم میگه به یه شرط برمیگردم ( اقا فک میکنه که مقصر منم و اون باید شرط  و شروط بذاره شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےهه به خواب ببینه که دیگه باهاش برگردم تازه ازش خلاص شدم) اونم این که دیگه با دوکساش در ارتباط نباشه منظورش  هما جونم و سعیده و الهه و مهدیه و نرگسهشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے حیف که با من حرف نزده با رویا حرفیده اگه با من حرف میزد میفهموندمش که دوستامو صد برابر بیشتر از اون دوکس دارم شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے  

به رویا گفته که غزال خیلی اذیتم میکنه همش دوستاش به جاش نظر میدن اصلا احساسات ابراز نمیکنه شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

خوب شما قضاوت کنین اومده دمه مدرسه که همش دخترایه بی جنبه داره میگه چرا نمیای پیشم باهم بحرفیم؟ خوب من به این چی بگم اخه؟ شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

حالا دوکسم بهش گفته که میرم به فاطی میزنگم ببینم چی میگه که زنگ زده خونمون که من تشریف نداشتم و با ابجیم رفته بودم تولده جوادشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

بعدش رویا به رضا میگه که: فاطی قبول کرده اینقده عصبانی شدم اینجا به رویا گفتم خوب رویا چرا اون داستانه دوستمو بهش نگفتی؟ گفتش نمیخواستم دلشو بشکنم هه هه هه هه 
فاطیه گشنه نوشت: اخا من پفک موخوام شِکـْـــلـَکْ هآے خآنـــومے

خوب دیگه من برم پررو شدم

bye bye



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت18:48---2 شهريور 1390
fateme golaam bargard pisham aziiizam

دل شكسته روزگار
ساعت19:56---27 تير 1390
ج بده دیگه منتظرم گلم.باهام دوست میشی؟قول میدم جای رضا رو برات پر کنم

دل شكسته روزگار 
ساعت19:55---27 تير 1390
دلم گرفته اجی جونم...کاش پیشم بودی باهات درد دل میکردم...دوست دارم...یه چی می خوام بگم ناراحت نشو...میتونم باهات....همینجا ج بده

امیر ----------بی تو هرگز
ساعت3:47---27 تير 1390
امینه جان من اومدم ولی نمیتونم برات کامنت بزارم ....چون پرشین باز قاط زده فاطمه حتما به امینه بگو خوب

امینه
ساعت2:11---27 تير 1390
سلام فاطی جون چراکامنت اون بیشعورروحذف نکردی نفسم؟؟؟عزیزم خوفی؟؟ناصربه من اس دادکه فاطی میگه یکی اینکاروکرده واقعاچه مردم آزارای بی جنبه ای پیدامیشن .امیرنیومد؟؟شب بخیرخوب بخوابی

دل شكسته روزگار
ساعت22:16---26 تير 1390
فاطي جون

دووووووووووووووووووووووووووو


دل شكسته روزگار
ساعت22:10---26 تير 1390
اگرباگریه دریایی بسازم اگرباخنده رویایی بسازم اگرخنده شوددرمن فراموش ،اگرگریه شودبامن هم اغوش توراهرگزنخواهم کردفراموش.

دل شكسته روزگار
ساعت22:05---26 تير 1390
اگرباگریه دریایی بسازم اگرباخنده رویایی بسازم اگرخنده شوددرمن فراموش ،اگرگریه شودبامن هم اغوش توراهرگزنخواهم کردفراموش.

دل شكسته روزگار
ساعت22:02---26 تير 1390
فاطي

حذفش كن كه اين بي پدر مادر اين كارو ميكنه

اجي به امينه خبر كردم

كه همچين پدر سگي اين كارو كرده


غمكده عشق(رضا) 
ساعت20:02---26 تير 1390
کس ننت خوار کوسه.کیری ....کیر تو اون کون گوشادت بره که گاییدی خودت ....هم تو رو از کس میکنم هم رضارو از کون ....خوار پاره:):):):D:D:D:-))=DD=DD=DD

دل شكسته روزگار
ساعت13:57---26 تير 1390
سلام
فاطي جون خوبي چه خبرا خوش ميگذره

كجاي فاطي ناپيداي


غمكده عشق(رضا)
ساعت0:36---26 تير 1390
ايشالا

غمكده عشق(رضا)
ساعت0:28---26 تير 1390
عاشقي كه به عشقش نرسه عاشق نيست

غمكده عشق(رضا)
ساعت0:27---26 تير 1390
اره من يه سال ميلادو مشهد بودم خيلي خوش گذشت واقعا شلوغ بود
اين نيمه شعبان هم ميخواستم بيام مشهد ولي نشد ديگه


غمكده عشق(رضا)
ساعت0:23---26 تير 1390
چشم آب نميخوره كه با عشقم باشم

غمكده عشق(رضا)
ساعت0:20---26 تير 1390
الان فكر كنم بهترشد
مشهد حتما خوب شلوغه نه؟


غمكده عشق(رضا)
ساعت0:13---26 تير 1390
راستي عزيز عيدت مبارك

دل شكسته روزگار
ساعت18:13---25 تير 1390
نه عزيز
اصلا ايميل ندارم
اگه داشتم بهت نميگفتم


دل شكسته روزگار
ساعت17:42---25 تير 1390
سلام
فاطي جون
خوبي چه خبرا

فاطي جون خوشحال شدم برگشتي عزيز
فاطي تو رفتي امينه اومد نت
ديگي چه خبرا

فاطي اون كارمون راست ريست نشد
عژيژم


امیر ----------بی تو هرگز
ساعت17:12---25 تير 1390
به امید روزی که متن تمام اس ام اس ها یک جمله باشد و آن : مهدی آمد


اگر که آمدی من رفته بودم اسیر سال و ماه و هفته بودم
دعایم کن دوباره جان بگیرم بیایم در رکاب تو بمیرم



بر چهره پر ز نور مهدی صلوات بر جان و دل صبور مهدی صلوات
تا امر فرج شود مهیا بفرست بهر فرج و ظهور مهدی صلوات



میلاد امام زمان مبــــــــارک ...التماس دعا .....( امــــــــــیر )@}; -


لبخند
ساعت14:16---25 تير 1390
سلاااااااااااااااااااام فاطمه جون..
خیلی خوشحالم که خندون برگشتی

آفرین عزیزم، خیلی خوشم اومد! خیلی قشنگ داری با این قضیه برخورد می کنی.. ...
داری بزرگ میشی !! ...

همیشه شاد و موفق باشی عزیز دلم


امیر ----------بی تو هرگز
ساعت20:34---24 تير 1390
اونجا هم جوابت رو دادم برو ببین ...فعلن خداحافظ

امیر ----------بی تو هرگز
ساعت20:29---24 تير 1390


مواظب خودتم باش .......خوشم میاد که فقط تا الان همش کامنتای خودمه


امیر ----------بی تو هرگز
ساعت19:17---24 تير 1390
مگه امینه بلده آمپول بزنه ....خوب زودتر میگفتی تا من ظهر نمیرفتم 2 تا آمپول رو 2000 تومان میزدم ...میرفتم پیش امینه و مجانی بهم میزد

امیر ----------بی تو هرگز
ساعت18:20---24 تير 1390
فکر کنم پرشین باز قاط زده ....یه بار دیگه کلیک کن ببین میاد


امیر ----------بی تو هرگز
ساعت17:14---24 تير 1390


امیر ----------بی تو هرگز
ساعت17:09---24 تير 1390
به امینه زنگ نزدی ؟ دیشب گفته بود که میخواد وبش رو حذف کنه ....تورو خدا نزار این کارو کنه

امیر ----------بی تو هرگز
ساعت17:02---24 تير 1390


امیر ----------بی تو هرگز
ساعت17:01---24 تير 1390
خوشحالم که دوباره اومدی پیشمون ......نمیدونی چه سخت بود بدون تو سپری کردن.........

بابا این رضا که با همهی دوستات رابطه داره

چه خبر از رویا .......چه کارا میکنه ؟ مگه رویا وبم داره ؟


امیر ----------بی تو هرگز
ساعت16:53---24 تير 1390
الهی شکررررررررررررر که همون فاطی خندون و شیطون شدی و برگشتی .....الهی شکر ........خیلی ماهی ....خدایا شکرت که دعامو مستجاب کردی

امیر ----------بی تو هرگز
ساعت16:52---24 تير 1390
اینجا هم واسه امینه رزرو میکنم ...

امیر ----------بی تو هرگز
ساعت16:44---24 تير 1390
و حالا سووووووووووووووووووووووووووووو ووووم

امیر ----------بی تو هرگز
ساعت16:43---24 تير 1390
الانم دووووووووووووووووووووووووووووم

امیر ----------بی تو هرگز
ساعت16:43---24 تير 1390
آخ جوووووووووووون بلاخره اووووووووووووووول شدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ جمعه 24 تير 1390برچسب:,ساعت 12:5 نويسنده فاطمه |